Plán vývoje
Souhrn mých plánů a cílů s hrou. Plány nejsou ucelené a mohou se každou chvilkou měnit, takže nemohu zaručit, že každá věc níže bude na 100% ve finální hře.
Demoverze
Věci, na kterých se nyní pracuje a budou se později nacházet nacházet demoverzi.Nepřítel: Enforcer
Těžší nepřítel s útokem na dálku.
Save hry
Kdo by chtěl pořád začínat odznova?
Automatické ukládání hry
Prvky v mapě
Trampolína
Platforma
Mince
Lékárnička
Postava: Blayne
Voják, napůl člověk, napůl robot z daleké budoucnosti.
Vylepšení v obchodě
Základní útok
Střílení z laserová pušky
Čtyři schopnosti
Zaměřené na lasery, paprsky a technologii z budoucnosti.
Design
Postava: Jimbo
Expert na výbušniny.
Vylepšení v obchodě
Design
Základní útok
Střílení z pistole
Čtyři schopnosti
Zaměřené na výbuchy a plošné poškození.
Balancování
Postavy
Určit přiměřené poškození postav.
Lobby / obchod
Přechod mezi lobby a hrou
Design
Obchod ve formě skill tree
Přechod mezi lobby a obchodem
Lobby
Místnost, kde si hráč vybere, jakou schopnost si chce vylepšit nebo jestli chce jít do hry.
Nepřítel: Bruiser
Základní nepřítel se základním útokem na malou vzdálenost.
Endless run
Mechanika procedurálního generování levelu.
Mobilní ovládaní
Joystick
Panel pro používání schopností
Menu
Úvodní menu
Úvodní stránka, kterou hráč uvidí při prvním zapnutí hry.
Výběr postav
Slider s postavami.
Přechod mezi menu a lobby
Design
Před vydáním
Tyhle věci se MUSÍ udělat před vydáním hry na Google Play.Prvky v mapě
Udělat celou mapu větší a těžší na průchod.
Mini-bossové
Neprůchodné úseky s mini-bossama.
Jezdící pás
Bodáky
Výtah
Particly krve
Při zásahu nepřítele vyletí pár červených particlů znázorňující krev.
Efekt při zabití
Při smrti buď nepřítele, nebo postavy hráče se rozletí na části těla.
Nepřítel: Tanker
Nepřítel s enormním množstvím životů.
Nepřítel: Trickster
Nepřítel se schopností zneviditelnění.
Grafický rework
Zlepšit celou grafickou úroveň hry
Nový tileset
Vzhled celé mapy.
Více pozadí
Přidání tří a více pozadí ve hře.
Jimbo
Grafický rework postavy Jimbo.
Postava: Ann
Postava zaměřující se na léčení a obranu.
Postava: O’Neil
Postava zaměřující se na velké poškození zblízka.
Balancování
Postavy
Vybalancovat přiměřené poškození postav
Obtížnost
Udělat celou hru těžší a úrovně hůře průchozí.
Později
Věci, na kterých se pravděpodobně bude pracovat po vydání hry a budou vycházet v aktualizacích.Lore reveal
Odhalení příběhu ze světa Raiders.
Postava: Sheppard
Postava zaměřující se na pohyblivost a se schopností létat pomocí svého jet-packu.
Postava: MO-10
Narozdíl od Blayna 100% robot.
Kampaň
Nový herní mód, který bude mít vlastní levely – asi deset úrovní a cílem bude porazit bosse, čímž se odemknou další postavy.