Plán vývoje

Souhrn mých plánů a cílů s hrou. Plány nejsou ucelené a mohou se každou chvilkou měnit, takže nemohu zaručit, že každá věc níže bude na 100% ve finální hře.

Demoverze

Věci, na kterých se nyní pracuje a budou se později nacházet nacházet demoverzi.

Nepřítel: Enforcer

Těžší nepřítel s útokem na dálku.

Save hry

Kdo by chtěl pořád začínat odznova?

Automatické ukládání hry

Prvky v mapě

Trampolína

Platforma

Mince

Lékárnička

Postava: Blayne

Voják, napůl člověk, napůl robot z daleké budoucnosti.

Vylepšení v obchodě

Základní útok

Střílení z laserová pušky

Čtyři schopnosti

Zaměřené na lasery, paprsky a technologii z budoucnosti.

Design

Postava: Jimbo

Expert na výbušniny.

Vylepšení v obchodě

Design

Základní útok

Střílení z pistole

Čtyři schopnosti

Zaměřené na výbuchy a plošné poškození.
 

Balancování

Postavy

Určit přiměřené poškození postav.

Lobby / obchod

Přechod mezi lobby a hrou

Design

Obchod ve formě skill tree

Přechod mezi lobby a obchodem

Lobby

Místnost, kde si hráč vybere, jakou schopnost si chce vylepšit nebo jestli chce jít do hry.

Nepřítel: Bruiser

Základní nepřítel se základním útokem na malou vzdálenost.

Endless run

Mechanika procedurálního generování levelu.

Mobilní ovládaní

Joystick

Panel pro používání schopností

Menu

Úvodní menu

Úvodní stránka, kterou hráč uvidí při prvním zapnutí hry.

Výběr postav

Slider s postavami.

Přechod mezi menu a lobby

Design

Před vydáním

Tyhle věci se MUSÍ udělat před vydáním hry na Google Play.

Prvky v mapě

Udělat celou mapu větší a těžší na průchod.

Mini-bossové

Neprůchodné úseky s mini-bossama.

Jezdící pás

Bodáky

Výtah

Particly krve

Při zásahu nepřítele vyletí pár červených particlů znázorňující krev.

Efekt při zabití

Při smrti buď nepřítele, nebo postavy hráče se rozletí na části těla.

Nepřítel: Tanker

Nepřítel s enormním množstvím životů.

Nepřítel: Trickster

Nepřítel se schopností zneviditelnění.

Grafický rework

Zlepšit celou grafickou úroveň hry

Nový tileset

Vzhled celé mapy.

Více pozadí

Přidání tří a více pozadí ve hře.

Jimbo

Grafický rework postavy Jimbo.

Postava: Ann

Postava zaměřující se na léčení a obranu.

Postava: O’Neil

Postava zaměřující se na velké poškození zblízka.

Balancování

Postavy

Vybalancovat přiměřené poškození postav

Obtížnost

Udělat celou hru těžší a úrovně hůře průchozí.

Později

Věci, na kterých se pravděpodobně bude pracovat po vydání hry a budou vycházet v aktualizacích.

Lore reveal

Odhalení příběhu ze světa Raiders.

Postava: Sheppard

Postava zaměřující se na pohyblivost a se schopností létat pomocí svého jet-packu.

Postava: MO-10

Narozdíl od Blayna 100% robot.

Kampaň

Nový herní mód, který bude mít vlastní levely – asi deset úrovní a cílem bude porazit bosse, čímž se odemknou další postavy.

Zájímá vás něco o hře?

Jestli se chcete zeptat na podrobnější věci ohledně hry, neváhejte mně zkontaktovat!